Jinjer naar Dynamo Metalfest 2022

De organisatie van Dynamo Metalfest 2022 heeft vandaag laten weten dat Jinjer aankomende editie toch een show zal spelen. “Ontzettend balen was het, toen we een knoop moesten doorhakken over het wel of niet op de line up laten staan van Jinjer. Op dat moment konden zij Oekraïne niet verlaten. Later bleek dat wel mogelijk maar was er geen ruimte meer. Dus toen ons het nieuws bereikte dat Nestor moet cancelen vanwege logistieke problemen, hebben we alles op alles gezet om Jinjer er weer bij te halen,” aldus de organisatie. Meer informatie over het festival kun je hier vinden.

MEER: Elke maand een handig overzicht met albums en EP’s die uitkomen!

Hieronder kun je luisteren naar “Pisces” van Jinjer. Heb jij je tickets voor Dynamo Metalfest 2022 al binnen? Laat het ons weten via FacebookTwitter en Instagram.